Florin Muscalu a fost recrutat în cadrul companiei 1st Criber în anul 2010, echipă în cadrul căreia s-a dezvoltat profesional și locul în care și-a descoperit pasiunea pentru marketing. Backgroundul coechipierului Florin începe cu un liceu de profil economic, urmat de Facultatea de Științe Economice de la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău, specializarea Marketing, și aprofundat, mai apoi, cu studii masterale în Marketing și Comunicare. Cu ajutorul managerului Cristian Berbece, care a văzut în el o persoană cu viziune, Florin s-a antrenat să devină unul dintre oamenii de bază ai companiei.
„Sunt genul de persoană care învață rapid și aplică eficient, dovadă fiind și determinarea cu care am aprofundat studiile în marketing, dorindu-mi o dezvoltare perpetuă în domeniu, cu scopul de a fi mereu la curent cu tot ce ține de sfera digital marketingului. Cât timp eu mi-am dus la îndeplinire visurile și am finalizat facultatea de marketing și masteratul, în cadrul companiei a luat naștere departamentul de marketing, pe care l-am susținut și dezvoltat singur timp de trei ani. Mă bucur foarte mult acum să văd că suntem o echipă de patru persoane și împreună putem duce marketingul la un alt nivel.”, ne povestește Florin despre parcursul său în cadrul companiei 1st Criber.
“Trăiesc și respir marketing online!” Este gândul care îl motivează pe Florin zi de zi în activitatea sa. Pasiunea l-a determinat întotdeauna să poziționeze marketingul pe un piedestal, l-a ajutat să-și canalizeze toată energia într-o direcție precisă, să țintească întotdeauna spre culmile cele mai înalte în așteptarea rezultatelor scontate.
Întrebat despre planurile sale de viitor în cadrul echipei, Florin Muscalu ne relatează: „Să cresc în continuare brandurile grupului Criber prin strategii complexe de marketing online. Să ajut în continuare cu promovarea imaginii firmei, atât în țară cât și peste hotare. Să rămân la fel de curios, energic și cu aceeași deschidere spre ideile creative, calități care nu ar trebui să le lipsească celor pasionați de brand management.”
„Pentru a avea succes, a-ți dezvolta afacerea și a-ți crește veniturile, trebuie să potrivești modul în care îți vinzi produsele cu modul în care potențialii tăi clienți află despre ele și le cumpără.” (Brian Halligan, fondatorul HUBSPOT).” , concluzionează Florin cu unul dintre citatele cu care el rezonează.